Drugi lifting Mitsubishi Pajero w pakiecie offroad

Są jeszcze na tym świecie produkowane samochody, którymi można wyjechać w teren. Taki właśnie jest model Pajero, który doczekał się już IV generacji i drugiego liftingu. Jeśli już brać, to w pakiecie offroad.

Pajero IV II liftingTo nie jest samochód, którym wygodnie i komfortowo pojeździmy sobie po mieście. Chociaż pali jak smok (zużycie paliwa w terenie to 13,5 l / 100 km), to zawiezie cię gdziekolwiek chcesz, o ile trasa prowadzi po wertepach, wzniesieniach i płytkich rzekach. Tego samochodu nie powstydzi się żaden miłośnik motoryzacji 4×4. Tegoroczne Pajero to również świetna baza do modyfikacji, których wcale nie musi być tak wiele, ponieważ większość terenowych akcesoriów ma on w fabrycznym wyposażeniu.

Moc atrakcji

Pajero wyposażono w 18-calowe, aluminiowe felgi, a na nich opony All Terrain marki Yokohama. Zawieszenie terenowe oparte o amortyzatory Ironman daje 25 cm prześwitu. Podwozie chroni 5 mocnych płyt osłonowych. W zderzaku schowano wyciągarkę Superwinch Tiger Shark z liną syntetyczną. Do pokonywania przeszkód wodnych służy podwyższony dolot powietrza, czyli snorkel Safari. W ten sposób Pajero może wpłynąć do niezłego bajora – możliwość brodzenia wynosi 700 mm. Na dachu zamontowano bagażnik oraz 4 dalekosiężne reflektory.

Moc napędu

Pod maską znajdziemy tylko 4 cylindry, ale nie dajmy się zwieść pozorom. Silnik turbodiesela o poj. 3,2 l generuje moc 200 KM i 441 Nm momentu obrotowego. Napęd Super Select 4WD z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego dbają o terenowe osiągi i bezpieczeństwo jazdy po bezdrożach. Przekładnia to 5-biegowy automat INVECS-II, z sekwencyjnym trybem „Sport Mode”, który uczy się zachowań kierowcy i dostosowuje tryb jazdy.

Author: Mud Terrain

Share This Post On